Wzmocnij serce, odporność i kości. Sięgnij po Gold Omega 3 D3+K2

2019-01-29
Wzmocnij serce, odporność i kości. Sięgnij po Gold Omega 3 D3+K2
Wzmocnij swoje serce z Gold Omega 3 D3 + K2

Szybsze tempo życia, stres, brak odpowiedniej diety i ruchu, a co za tym idzie również nadwaga sprawiają, że Twoje serce „testowane” jest do granic możliwości. Zadbaj o nie, bo tylko zdrowe serce pozwoli Ci dłużej cieszyć się witalnością, a przede wszystkim życiem. Sięgnij po suplement diety Gold Omega 3 D3+K2 zawierający w składzie wysokiej jakości i optymalnej dawce kwasy tłuszczowe Omega 3, które znakomicie uzupełnią codzienne odżywianie w wartościowe i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe Omega-3. W dodatku preparat pomoże zadbać o kości i układ odpornościowy.

1. Jak dbać o serce? Postaw na sport
2. Dbaj o serce. Jedz zdrowo i regularnie
3. Co jeść, by zadbać o serce?
4. Gold Omega 3 D3 + K2 – strażnik Twojego serca
5. Cenne witaminy i minerały – Vita Min Multiple Sport!

Serce jest najważniejszym organem w naszym układzie krążenia, dlatego musi pracować sprawnie. Zaniedbanie tej pracy przekłada się negatywnie na nasze funkcjonowanie, a nawet życie.

Niestety, gdy czujemy się dobrze, często zapominamy o naszym sercu. Nie przywiązujemy uwagi do aktywności fizycznej, źle się odżywiamy, co w efekcie może doprowadzić do otyłości i nadwagi. Te z kolei niekorzystnie wpływają na pracę kluczowego mięśnia w naszym organizmie. Lekceważenie tych problemów może nieść za sobą ryzyko występowania wielu chorób, w tym m.in. miażdżycy czy zawału serca – a więc stanowi bezpośrednie zagrożenie dla naszego życia.

Jak dbać o serce? Postaw na sport

Oczywiście, nie musisz od razu zostać wyczynowym piłkarzem, pływakiem, kolarzem, sprinterem czy triathlonistą. Liczy się to, że zaczniesz się ruszać. Nawet po ciężkim dniu w pracy podniesiesz się z kanapy i rozruszasz „zastane kości”. Biegając, pływając, ćwicząc na siłowni lub jeżdżąc na rowerze poprawiasz swoją wydolność, wyrabiasz kondycję, co ma pozytywne przełożenie na pracę Twojego serca. Aktywność fizyczna wzmacnia ten najważniejszy organ, poprawia krążenie krwi, natlenia mocniej organizm, pomaga zrzucić zbędne kilogramy, dzięki czemu poprawia się też samopoczucie i zmniejsza ryzyko występowania chorób serca.

Aktywność fizyczna pomaga zadbać o zdrowe serce

Dbaj o serce - jedz zdrowo i regularnie

Zbilansowana dieta, bogata w wartościowe dla układu krążenia mikro i makroskładniki pomaga zadbać i wzmocnić pracę Twojego serca. Jak zdrowo jeść? Na pewno należy odrzucić lub ograniczyć do minimum spożywanie w posiłkach soli i cukru, które m.in. prowadzą do wspomnianej wyżej otyłości. Nadmiar soli w organizmie źle wpływa na pracę serca. Może bowiem sprzyjać rozwojowi choroby wieńcowej. Nie tylko zatrzymuje ona wodę w organizmie, ale również zwalnia tempo metabolizmu. Z kolei zbyt duża ilość cukru w diecie powoduje, że organizm, a wszystkim wątroba, nie nadąża go spalić, co w konsekwencji prowadzi do przemiany cukru w tłuszcz i odkładanie się tkanki tłuszczowej. To natomiast może stanowić punkt wyjścia do rozwoju nadwagi i otyłości.

Pamiętaj również o tym, by pełnowartościowe posiłki jeść regularnie o stałych porach i pić dużo wody (minimum 2 litry dziennie). Pięć posiłków w zupełności wystarczy. Tym samym do organizmu dostarczamy nie tylko cennych składników, ale również energię, która zostanie wykorzystana m.in. do spalenia kalorii. Regularne posiłki pozwalają ograniczyć uczucie głodu, tym samym minimalizujemy dostarczanie do organizmu pustych i bezwartościowych.

Co jeść, by zadbać o serce?

Dieta bogata w błonnik i nienasycone kwasy tłuszczowe pozwala zadbać o lepsze funkcjonowanie serca. Błonnik korzystnie wpływa na układ pokarmowy. Pozwala ograniczyć uczucie głodu i chęci niezdrowego podjadania, szczególnie w trakcie diety odchudzającej. Jego niedobory mogą negatywnie odbić się na pracy układu krążenia. Warto więc do swojego menu dodać m.in. kaszę gryczaną czy płatki owsiane lub jabłka, zawierające cenną porcję błonnika.

Pełnowartościowa dieta i suplementy to doskonałe wsparcie dla prawidłowej pracy serca.

Nienasycone kwasy tłuszczowe (omega 3 i omega 6) znajdziemy m.in. w łososiu, sardynkach, śledziach, dorszu, tuńczyku czy makreli, a także migdałach, olejach pozyskiwanych z lnu lub rzepaku pestkach dyni i ziarnach słonecznika. Są one niezbędne dla organizmu. Ich niedobór może negatywnie odbić się na odporności naszego organizmu (większa podatność na infekcje), kondycji naszej skóry i wielu narządów (w tym również serca) oraz tkanek.

Gold Omega 3 D3 + K2 – strażnik Twojego serca

Nienasycone kwasy tłuszczowe nie są produkowane w organizmie, stąd też konieczne jest ich dostarczenie z zewnątrz w formie posiłków lub za pomocą suplementów diety pomagających wzmocnić serce i układ krążenia. Doskonałym wsparciem będą tutaj preparaty firmy Olimp LaboratoriesGold Omega 3 D3+K2 i Gold Omega 3 D3 + K2 Sport Edition zawierające wysokiej jakości, skoncentrowany olej z ryb zimnowodnych (65% zawartości kwasów tłuszczowych omega 3), który doskonale uzupełnią dietę w nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3, w tym kwas eikozapentaenowy (EPA) i kwas dokozaheksaenowy (DHA), korzystnie wpływających na właściwe funkcjonowanie serca.

By jeszcze bardziej spotęgować działanie, preparaty w formie łatwych do połknięcia kapsułek uzupełniono o witaminy K i D, które pomagają w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania układu krwionośnego, a także pozwalającą ochronić komórki przed stresem oksydacyjnym dzięki witaminie E.

Gold Omega 3 D3 + K2

Witamina K ponadto, pomaga w prawidłowym krzepnięciu krwi i utrzymaniu zdrowych kości. Witamina D z kolei m.in. dba o odpowiednie wchłanianie, wykorzystywanie oraz utrzymanie właściwego poziomu wapnia we krwi, a także stanowi wsparcie dla lepszej pracy układu odpornościowego.

Cenne witaminy i minerały – Vita Min Multiple Sport!

W prawidłowej pracy serca pomagają również inne witaminy i minerały. Jak choćby witamina C, wspomniany wapń, a także żelazo, magnez czy potas. Znajdziemy je m.in. płatkach owsianych, pomidorach, bananach czy jogurcie naturalnym. Suplementem diety zawierającym i zarazem świetnie uzupełniającym dietę w te cenne mikroelementy jest Vita Min Multiple Sport. Precyzyjnie dobrane dawki składników, minerały w postaci wysoko przyswajalnych chelatów aminokwasowych Albion, stanowią optymalne wsparcie dla organizmu. W dodatku, by jeszcze mocniej spotęgować działanie, preparat został wzbogacony o naturalne ekstrakty roślinne (bioflawonoidy cytrusowe, karczocha, pestek dyni, zielonej herbaty, kwas ALA i pieprz czarny).

Co istotne, wyżej wymienione suplementy diety nie zastąpią nam zbilansowanej diety. Są jedynie jej cennym dodatkiem, stanowiącym ważne wsparcie w przypadku dbania o zdrowe serce, układ odpornościowy i kości. Stosowanie preparatów zgodnie z zaleceniami producenta nie powoduje skutków ubocznych. Gwarancją bezpieczeństwa ich stosowania jest produkcja w warunkach farmaceutycznych przy użyciu innowacyjnej technologii i bogatej wiedzy naukowców Olimp Laboratories.
Pokaż więcej wpisów z Styczeń 2019
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel