BEZPŁATNA DOSTAWA PACZKOMATY INPOST POWYŻEJ 99,00 zł

Moje konto

Jak się zarejestrować?

Aby utworzyć konto w sklepie należy wcisnąć przycisk "konto" w prawym górnym rogu, a następnie w polu "nowi klienci" wybrać opcję "utwórz konto".

Jak zmienić dane konta?

Zaloguj się do swojego konta. Następnie w zakładce "Moje konto" dokonaj zmian odpowiednich danych.

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Bądź zawsze na bieżąco dzięki włączeniu odpowiednich notyfikacji w zakładce subskrypcje newslettera. Możesz wybrać rodzaje otrzymywanych informacji.

Czy moje dane są bezpieczne?

Nie martw się, przetwarzamy Twoje dane tylko na potrzeby realizacji zamówienia. Szczegółową politykę przetwarzania danych znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności.

Zapomniałem hasła. Co teraz?

Możesz skorzystać z formularza odzyskiwania hasła. W oknie logowania naciśnij przycisk "Nie pamiętasz hasła?" i podążaj za instrukcjami.

Jak wypisać się z newslettera?

Możesz wyłączyć subskrypcję z poziomu swojego konta. Linki do anulowania znajdują się również w stopce każdej wiadomości mailowej z promocją.

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Dodaj interesujące Cię produkty i przejdź do koszyka. Tam sfinalizujesz zakup.

Czy mogę zamówić produkty na inny adres?

Adres doręczenia możesz wybrać podczas edycji formularza dostawy. Nie musi to być adres przypisany do konta.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Wpisz dane do faktury w komentarzu do zamówienia wraz z numerem NIP.

Gdzie znajdę szczegóły mojego zamówienia?

Aktualne i archiwalne zamówienia znajdują się na Twoim koncie, w zakładce "Moje zamówienia".

Czy mogę anulować zamówienie?

Możesz dokonać zmian w zamówieniu do momentu jego zatwierdzenia. Jeśli mimo wszystko złożyłeś błędne zamówienie, napisz do nas. Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

W jaki sposób są realizowane zamówienia?

Zamówienia realizowane są w kolejności ich wpłynięcia. Staramy się realizować je tak szybko, jak to tylko możliwe. Zamówienia pakowane są automatycznie, bez naszej ingerencji.

Co zrobić jeśli mam specjalne życzenie dotyczšce zamówienia?

Jeśli chciałbyś nas o coś poprosić, napisz wiadomość w notatce dla sklepu, podczas składania zamówienia. Pamiętaj, może to wydłużyć czas jego realizacji.

Jak zapłacić za zakupy?

Nasza strona obsługuje szybkie płatności online. Po wybraniu metody dostawy na etapie finalizacji koszyka możesz wybrać preferowaną metodę płatności i opłacić zamówienie.

Jakie metody płatności oferujecie?

Za zakupy możesz zapłacić przelewem online, kartą płatniczą, BLIKiem oraz przy odbiorze.

Mam kod rabatowy. Jak go użyć?

Kod rabatowy możesz wprowadzić w polu "wprowadź kod rabatowy" w koszyku. Po naciśnięciu przycisku "zastosuj" zostanie przyznany rabat.

Coś poszło nie tak z moją płatnością. Co mam zrobić?

Jeśli Twoja płatność nie powiodła się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz również sprawdzić status płatności klikając tutaj

Czy mogę zapisać swoją kartę płatniczą?

Tak, nasz serwis umożliwia zapisywanie preferowanych metod płatności. Znajdziesz je na swoim koncie.

Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

Kody zazwyczaj nie obejmują produktów w promocji, poza wyjątkami, o których informujemy. Być może kod stracił ważność lub wyczerpała się pula dostępnych kuponów. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać pełne informacje.

Jakie są dostępne opcje dostawy?

Szczegółowe dane na temat dostawy produktów znajdziesz w zakładce "dostawa".

Ile czasu trwa dostawa?

Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Potrzebujemy około 24h na przygotowanie przesyłki i przekazanie jej przewoźnikowi. Czas dostawy u poszczególnych przewoźników sprawdzisz w zakładce "dostawa".

Nie otrzymałem mojego zamówienia.

Jeśli status Twojego zamówienia nie zmienił się od 48h, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

Czy mogę zmienić adres doręczenia przesyłki?

Zmiana adresu dostawy po spakowaniu przesyłki jest niemożliwa. Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzać dane na etapie finalizacji koszyka.

W jakim czasie mogę zwrócić towar?

Czas na odstąpienie od umowy wynosi 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jak dokonać zwrotu produktów?

Aby odstąpić od umowy należy wypełnić formularz dostępny tutaj i odesłać towar/y na adres: Nutrifarm Sp. z o. o. Pustynia 84G 39-200 Dębica.

Jak długo trwa procedura zwrotu?

Zazwyczaj procedura zwrotu trwa do 7 dni roboczych.

W jaki sposób otrzymam pieniądze?

Jeśli jest to możliwe, zwracamy środki za pomocą systemu płatności, z którego skorzystałem. Czasem jest to jednak niemożliwe, wtedy zwrot następuje na wskazany rachunek bankowy.

Czy wszystkie produkty można zwrócić?

Większość produktów podlega zwrotowi. Z odstąpienia od umowy wyłączone są produkty z kończącą się datą ważności.

Czy otrzymam zwrot za koszty dostawy?

Jeśli odstępujesz od umowy zakupu całości zamówienia, otrzymasz zwrot za koszty dostarczenia zamówienia. Jeśli odsyłasz tylko część zamówienia, kwota dostawy nie zostanie przelana na Twoje konto.

Czy mogę zwrócić produkt za darmo?

Nasza firma oferuje darmowe zwroty towarów za pośrednictwem serwisu szybkiezwroty.pl. Wybierz Sklep Olimp z rozwijanej listy i wygeneruj darmową etykietę do nadania w paczkomacie.

Jak mogę zareklamować produkt?

Jeśli zauważyłeś jakieś nieprawidłowości w swoim produkcie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci udzielą dalszych instrukcji.

Otrzymałem towar z krótką datą ważności. Co teraz?

Jeśli otrzymałeś towar z kończącą się datą przydatności do spożycia, możesz zwrócić go za darmo bądź ubiegać się o dodatkowy rabat. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę odesłać towar na reklamację za darmo?

Możesz odesłać towar za darmo, korzystając z portalu www.szybkiezwroty.pl. W innym wypadku, jeśli słuszność roszczenia zostanie uznana, zwrócimy koszty dostawy.

Jak długo trwa procedura reklamacji?

Staramy się badać sprawy najszybciej, jak to tylko możliwe. Często produkty muszą przejść dodatkowe badania laboratoryjne, co wydłuża czas realizacji. Nie jest on jednak dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas produktu.

Nie chcę odsyłać produktu. Czy mogę otrzymać rabat?

Jeśli w Twoim produkcie występują nieprawidłowości, ale nie chcesz go zwracać, możesz ubiegać się o rabat transakcyjny. Skontaktuj się z nami poprzez formularz.

Czym jest Olimp Premium Club?

Olimp Premium Club to program lojalnościowy. Kupując nasze produkty zbierasz punkty, które możesz wymieniać na nagrody. Szczegóły na www.opc.eu

Jak zarejestrować zakupiony produkt?

Aby dodać punkty do swojego konta należy zeskanować kod 2D znajdujący się na opakowaniu i przesłać dowód zakupu.

Co mam zrobić, jeśli nie posiadam dowodu zakupu?

Możesz wycinać i zbierać kody 2D. Zebrane kody należy wysłać wraz z formularzem, zgodnie z instrukcją dostępną na stronie www.opc.eu

Czy wszystkie produkty biorą udział w programie?

Punkty otrzymasz za produkty marki Olimp Labs oraz Olimp Sport Nutrition.

Jak mogę dołączyć do programu?

Wystarczy, że ściągniesz naszą aplikację Olimp Premium Club i zarejestrujesz się w programie. Od tej chwili możesz zbierać punkty.

Jak mogę sprawdzić ile punktów posiada dany produkt?

Kalkulator punktów znajduje się na stronie programu www.opc.eu

Czy podukty marki Olimp są badane?

Każdy z naszych produktów zostaje poddany serii badań, w tym mikrobiologicznym i fizykochemicznym analizom czystości. Nasze produkty badane są również pod kątem obecności metali ciężkich.

Gdzie są produkowane suplementy diety?

Wszystkie nasze produkty są tworzone i produkowane w Polsce.

Czy produkty badane są pod kątem dopingu?

Żaden składnik w naszych suplementach nie znajduje się na liście Światowej Agencji Anty-Dopingowej. W naszych produktach nie ma zatem substancji powszechnie uznawanych za doping.

Czy produkty są bezpieczne w transporcie?

Nasze produkty posiadają atest jakości wyrobu. Znajdziesz go na dokumentach sprzedażowych. Transport produktów w temperaturze do 5°C do 25°C nie wpływa negatywnie na ich jakość.