Jędrne pośladki, smukłe uda, płaski brzuch - trening kształtujący sylwetkę

2018-10-12
Jędrne pośladki, smukłe uda, płaski brzuch - trening kształtujący sylwetkę

Trening na pośladki, nogi i brzuch

Która z kobiet nie chciałby mieć płaskiego brzucha, smukłych ud i jędrnych pośladków? Jest na to sposób. Skuteczne ćwiczenia na te partie ciała może nam zapewnić trening ABT. To ćwiczenia w formie aerobiku umożliwiające wymodelowanie sylwetki. Sprawdź, jak wygląda taki trening.

1. Trening ABT. Co to jest?
2. Trening ABT - wsparcie suplementami diety
3. Przykładowy trening na płaski brzuch
4. Przykładowy trening na szczupłe nogi
5. Przykładowy trening na jędrne pośladki

Trening ABT. Co to jest?

ABT, czyli brzuch, pośladki, uda (z j. angielskiego: abdominal, buttocks, thighs) to trening wzmacniająco-wyszczuplający wykonywany w rytm muzyki. Zanim jednak przejdziemy do treningu ABT podstawą jest piętnastominutowa rozgrzewka. Pamiętaj, że trenując regularnie możesz zyskać pięknie wyrzeźbioną sylwetkę, szczupłe uda i nogi, płaski brzuch oraz jędrne pośladki. Poprawi się również Twoja kondycja oraz wytrzymałość siłowa. Dodatkowym plusem takich ćwiczeń będzie spalanie tkanki tłuszczowej, co przełoży się nie tylko na wygląd, ale i lepsze zdrowie oraz samopoczucie.

Trening na pośladki
Trening ABT może wykonać każdy, bez względu na wiek i stopień zaawansowania. Ćwiczenia ABT odbywają się niemal w każdym klubie fitness. To jak one wyglądają zależy głownie od instruktora. W trakcie treningu można używać piłki gimnastycznej, stopni, ciężarków czy gum, a intensywność i stopień trudności zależą od tego jakie umiejętności posiada grupa oraz jaką ma kondycję ruchową. Treningi na początku najlepiej wykonywać w grupie, by lepiej poznać wszystkie ćwiczenia. Jeśli potem będziesz chciała ćwiczyć w domu, to nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań. W sieci znajdziemy sporo materiałów instruktażowych, aby prawidłowo i skutecznie przeprowadzić trening ABT. Jeśli celem jest redukcja masy ciała, to najlepiej wykonywać ćwiczenia rano, co pozwoli na przyspieszenie pracy metabolizmu oraz wieczorem, dzięki czemu spalisz zbędą tkankę tłuszczową.

Trening ABT - wsparcie suplementami diety

Aby wzmocnić efekty treningu można sięgnąć po niektóre suplementy diety pozwalające osiągnąć zamierzony cel. Wartymi polecenia będą bezpieczne spalacze tłuszczu od firmy Olimp Laboratories. Therm Line Fast czy Therm Line 40+ to suplementy diety w tabletkach pomagające w walce z nadwagą i zbędną tkanką tłuszczową. Zawieją m.in. kompozycję ekstraktów roślinnych wspomagających termogenezę (wytwarzanie ciepła) i metabolizm. W stworzeniu i utrzymaniu znakomitej figury pomoże również produkt Define It Lady z serii Queen Fit specjalnie stworzonej z myślą o kobietach aktywnych fizycznie. Produkt posiada bogaty skład, w którym znalazły się m.in. cenne w procesie spalania tłuszczu L-karnityna, kofeina i ekstrakty roślinne. L-karnitynę w składzie posiada także inny, doskonałej jakości preparat dla osób odchudzających – CLA z Zieloną Herbatą plus L-karnityna.

Trening brzucha

Przykładowy trening na płaski brzuch

Płaski brzuch i widoczne na nim mięśnie to marzenie wielu kobiet. Jak to zrobić? Bez zbilansowanej diety, ćwiczeń i odpowiedniej regeneracji się nie obejdzie. Jednym z najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch są tzw. „allachy”. Do wyciągu górnego przyczepiamy linę. Klękamy i trzymając za linę wykonujemy skłon przy jednoczesnym spięciu mięśni brzucha wraz z wydechem. Nie wymuszaj powtórzeń. Ważne, aby nie ruszać ramionami i skupić się na ruchu spięcia. Pamiętajmy też, aby dobrać odpowiedni ciężar. Wykonujemy 3 serie po 20-25 powtórzeń.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: TRENING NA TWARDY I PŁASKI BRZUCH. ZBUDUJ SWÓJ "SZEŚCIOPAK"!

Przykładowy trening na szczupłe nogi

Chcąc pochwalić się zgrabnymi nogami należy regularnie wykonywać poniżej przedstawione ćwiczenie. Stajemy w dużym rozkroku, ręce opieramy na biodrach i wykonujemy półprzysiady. Jest to część ćwiczenia, które modeluje i wzmacnia uda. W tej samej pozycji, stojąc w rozkroku należy stawać na palcach. Dzięki temu modelują się mięśnie łydek.
Trening na nogi

Przykładowy trening na jędrne pośladki

Kobiety przed wakacjami w okresie jesienno-zimowym często decydują się na modelowanie pośladków. Istnieje wiele ćwiczeń, które pozwalają nam na ujędrnienie tej części ciała. Jednym z najłatwiejszych i najbardziej popularnym są przysiady. Ich regularne wykonywania może sprawić, że pupa się podniesie i znikną nieatrakcyjne fałdki tłuszczu. Przysiady to jednak nie wszystko. Dodatkowym ćwiczeniem, które może nam pomóc w wyrzeźbieniu mięśni pośladków są wymachy nogami do tyłu. W tym ćwiczeniu najlepiej ustawić się przy ścianie i położyć ręce na płaskiej powierzchni. Następnie należy wyprostować nogę odciągając ją do tyłu. Taki trening najlepiej wykonywać w trzech seriach po dziesięć powtórzeń na każdą nogę.
Pokaż więcej wpisów z Październik 2018
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel